Концепт BMW i4 виглядає дуже футуристично і незвично, а дизайнерські рішення, які було використано у седані, випереджають сучасні тренди. Покищо невідомо чи стане новачок наступником BMW 4 серії Gran Coupe, але електричний седан i4 виділено в окремий модельний ряд. Передня частина привертає увагу не тільки величезною вертикальною решіткою радіатора, а і надсучасними лазерними лінзами фар головного світла. Підкреслюють образ екологічного автомобіля спеціальні легкосплавні колісні диски, які працюють на зменьшення шуму та покращення аеродинамічної ефективності.
Інтер҆ єр BMW i4 демонструє нову еру розвитку віртуальних кокпітів. Загальні риси торпедо нагадують актуальну 3-серію, а екран мультимедійної системи та панель приладів об҆ єднані в один монітор, розвернутий до водія. Керування функціями та опціями в автомобілі реалізовано через голосове управління та сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Салон новачка оброблено сучасними та екологічними матеріалами, але як нам здається втрачено відчуття якості та розкошів. Сучасний BMW – це насамперед технології та нестандартний підхід до дизайну.
Баварець оснащений електричною силовою установкою потужністю 520 к.с. та акумуляторною батареєю на 80 кВт/год. На розгін з 0 до 100 км/год автомобіль витрачає 4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год. Запас ходу на одній зарядці складає 500 км, що є досить непоганим показником для сучасного електромобіля. В новому BMW i4 зосереджено всі доступні технології бренду, які дають змогу вважати цей автомобіль найтехнологічнішим та просунутим в своєму класі. Можливо нарешті саме цей суперседан посуне з п҆ єдисталу американського конкурента Tesla Model 3.
За попередньою інформацією, базова ціна на BMW i4 у Європі складатиме 45 тисяч євро, тож вартість баварця буде такою самою як і на американця. З нетерпінням очікуємо старт продажів та перші тести на дорогах Європи…